De ce am fost ursitoare de ocazie?

De curand am avut placerea sa crestinez un micut blondut cu ochi albastri si, fiind prima data cand fac asta, mi-a fost putin cam greu sa ma organizez, insa am avut ajutorul prietenilor cu experienta in spate asa ca am reusit sa organizez ceva destul de inedit.

In orasul meu, nimeni din cunoscutii mei nu au auzit de ursitoare pentru petrecerea de botez, asa ca m-am gandit sa fiu prima care face acest lucru. Asa, ca sa  vorbeasca toti despre petrecerea noastra si sa faca si ei la fel, pentru copiii lor. Neavand o experienta cu astfel de lucruri, primul lucru pe care l-am facut a fost sa caut pe internet unde gasesc ursitoare  pentru aceasta petrecere, in orasul meu.   A fost destul de greu, pentru ca in orasul meu nu exista o astfel de afacere care sa te ajute sa faci dintr-o petrecere, un eveniment de neuitat. Am incercat sa caut o afacere asemanatoare prin vecinatate; eram dispusa sa platesc transportul ursitoarelor pana la petrecerea noastra, insa aveam un buget fixat.

Avand acest buget, insemna ca nu eram dispusa sa-l depasesc prea mult, iar dupa ce am constatat ca ar costa prea mult sa aduc trei ursitoare din orasul vecin, la botezul finutului meu , m-am lasat pagubasa. Ramasesem totusi, cu un gust amar, pentru ca imi doream foarte mult sa am un asemenea moment la botez, asa ca dupa multe framantari, am decis sa fiu chiar eu ursitoare pentru finutul meu.

Am cumparat material brodat pentru rochia ursitoarei, l-am dus la croitorie si mi-am facut cea mai frumoasa rochie pe care am vazut-o vreodata. Arata ca rochia de bal a Cenusaresei, fara sa exagerez. Dupa ce m-am asigurat ca aveam baza materiala, am trecut la partea artistic care s-a dovedit a fi mult mai dificila decat am crezut. Ma gandeam ca mare lucru o fi  sa spui o poezie in fata invitatilor? Insa nu puteam sa fiu mai departe de adevar.  Dupa multe repetitii, am reusit sa imi fac numarul de teatru in asa fel incat sa fiu multumita de el. A venit marele eveniment, am reusit sa nu ma fac de ras chiar asa de tare, insa am ramas si cu ceva util dupa aceasta experienta.

Am decis sa infiintez o firma de entertainment, care sa faca astfel de acte in cadrul evenimentelor, sa intretina atmoasfera. Asa se face ca deja am pus la punct mare parte din detalii si am iesit deja pe piata cu ursitoare si zane bune care sa bine dispuna si parintii in invitatii lor. Oricum, avand in vedere ca am trecut personal prin aceasta experienta, stiu sa apreciez efortul pe care il depun ursitoarele mele.

Leave a Reply

